torsdag 1 november 2012

Another goodbye

Ja, dagarna går väldigt fort måste jag säga! Redan torsdag, vilket betyder att jag åker till usa om TRE dagar. F I N A L L Y !!!
Har sagt hej då för andra gången till några av mina fina vänner idag. Vi tog en fika på ett café på adelsgatan som hette "Kärlek", och satt där och pratade om allt mellan himmel och jord,  alltid lika kul att träffa dem! Efteråt gick vi införbi Vila eftersom Frida och Emma ska ut i helgen och de ville köpa några nya kläder inför det, så självklart hakade jag på och tittade lite. Erika Adman bestämde sig i rulltrappan upp till butiken att hon ABSOLUT INTE skulle köpa några nya kläder, utan spara pengar och plats i resväskan... Gick ungefär tre steg in i klädbutiken sedan försvann förnuftet och ha-begäret satte in. I rulltrappan ner med en kasse i handen (med två jätte fina linnen i) kom Erika Adman på att hon inte följt sin plan som hon hade på vägen upp... Shit happens, jag lovar att jag ska använda dem väl så att jag inte "slösat" pengar i onödan! =)

I övrigt på flygfronten så fick jag mina biljetter från Arlanda - London, London-New York (4/11) igår,
och idag har jag även fått biljetterna till inrikesflyget (som jag åker den 9/11) som går från New York - Charlotte ,NC, och sedan från Charlotte - Raleigh. Själv tycker jag att det är en lite konstig flygväg eftersom det blir i princip lika långt för min värdpappa att hämta mig i Raleigh som det skulle ha varit i Charlotte.. (Lät det krångligt?) Hur som helst, det är iaf skönt att flygen börjat köra igen och att allt börjar komma i sin ordning igen!

Tänkte låna lite bilder på gänget från Fridas blogg (http://fridahellenberg.blogg.se/ ) tycker verkligen om de här fotona! Dock är de inte tagna från idag, utan de tog svid en avskedsfest för Josefine innan hon åkte till Umeå för att plugga. Kommer sakna er/oss!!

Frida (fotografen)


Erica G

Josefine, Emma

Jag 

Erica G, Josefine

Josefine, Emma, Erika F

No comment...


Sedan får man aldrig glömma de här två:

Julia, Karolina

... Nu blir det slut på bilderna för den här gången, men nu förstår ni kanske känslan av att lämna dessa människor + fler vänner och familj, i ett år. Alla "hej då" är inte så enkla som man kan tro, det gör ont i en.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar