lördag 17 november 2012

Collegefest - CHECK!

Hejhej!
Alright, idag har det varit en väldigt bra dag. Vaknade 9.15 - har aldrig sovit så länge sedan jag kom till usa tror jag! Gick upp, åt frukost och bla bla bla. Vid fyra skulle jag träffa "au pair gänget" vid södra delen av Greensboro för att åka skridskor. Detta innebar alltså att jag 1: Skulle hitta dit själv. 2: Skulle göra just det,åka skridskor... Kan berätta att JAG LYCKADES HITTA TILL RÄTT KVARTER I ALLA FALL! Stod bara vid en totalt annan parkering en bit från de andra så det tog 10 minuter innan jag fick syn på dem, men annars gick det över förväntan!
Lite små vingligt åkte vi omkring på skridskobanan (heter det så?) i ungefär en timme, därefter gick vi till en restaurang som jag skulle kalla bukfylla. Maten smakade bara varm ost och pommesfritt, inget jag rekommenderar.

Jag kom hem (och ja jag hittade med en gång -proud over myself!) runt 8, hade då en timme på mig att duscha och byta om innan det var dags för nästa biltur, denna gång till en collegefest som vi var bjudna till. Festen var precis som collegefesterna är på film, hur mycket folk som helst, ett helt bord med bara spritflaskor och röda muggar, ett annat bord där några stod och spelade beer-pong, och även ett tredje bord mitt i rummet som var till för ännu en dricklek. Dock var jag ju tvungen att köra hem igen så jag höll mig nykter hela kvällen tillsammans med 3 andra au pairer, och vi hade kul ändå!

Nu måste jag sova, ska upp ganska tidigt eftersom jag och 4 andra ska åka och se american football imorgon, ser fram emot det! Först lite vila, Godnatt! (lägger upp bilder imorgon)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar