torsdag 10 januari 2013

North Carolina Driver License?

Idag har jag varit införbi trafikverket och gjort skrivtestet för mitt körkort här i NC. Hela morgonen gick jag hemma och tänkte "okej nu sätter jag mig i bilen och bara gör testet"... Gick tre steg och tänkte "Nej jag ångrar mig, jag gör det imorgon i stället!" Tillslut tvingade jag in mig själv i bilen och körde dit och hoppades på att det skulle vara en jätte lång kö så jag kunde läsa igenom körkortshäftet lite snabbt igen. Sådan tur hade jag inte.. Jag fick vänta i max 10 minuter sedan var det bara att sätta sig vid datorn och köra. För att klara testet behövde man ha 20 av 25 rätt, och jag klarade det. Känns hur skönt som helst, nu är det bara uppkörningen kvar sedan kan jag fokusera på annat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar