måndag 29 oktober 2012

Bucket list!


Erikas "Bucket list" i USA

  • Åka till New York
  • Se frihetsgudinnan
  • Åka till Miami Beach
  • Dricka ur röda muggar
  • Åka gul taxi
  • Lära mig surfa
  • Åka till LA
  • Se "walk of fame"
  • Se Hollywood skylten
  • Åka skidor i Colorado
  • Se platsen där "one three hill" spelades in i NC
  • Se en konsert (eller fler)
  • Gå på festival (i Miami?)
  • Åka till Washington och se vita huset
  • Se en baseboll match
  • Se en American football match
  • Lära barnen svenska
  • Tatuera mig
  • Vandra i Central Park
  • Gå på college fest
  • Åka på Route 66
  • Hoppa fallskärm
  • Träffa en kändis
  • Spela "beerpong"
  • Åka till Hawaii
  • Köra en SUV (vill jag verkligen det?)
  • Se Maria Montazami´s hus
  • Plugga på College
  • Fira Hallowen, Thanksgiving, Independnce Day osv. 
  • Leva som nästan-vegerterian
  • Komma hem levande efter första bilkörningen i NC
  • Åka på roadtrip
  • Bli stammis på ett café eller liknande
  • Åka till San Fransisco
  • Jobba på ett sjukhus i NC
  • Ge en hemlös pengar
  • Lära mig gå i klackskor
  • Försöka hålla igen på shoppingen (ehe)
Listan lär fyllas på lite efterhand men det är en bra början! Då undrar ni kanske hur jag ska hinna med allt? Det undrar jag med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar